maanantai 2. huhtikuuta 2012

Rationalismi on nynnyille

Olen aina väittänyt, etten ole fanipoika. Vaikka kuinka jotain bändiä arvostaisinkin, niin teen päätökseni ja mielipiteeni järjen kautta. Tänään tein jotain järjetöntä.

Espoon Luukin ulkoilualueella järjestettävä Weekend Festival ilmoitti tänään, että Odd Future Wolf Gang Kill Them All vahvistaisi heidän perjantain kattausta. Koska Tiketti näytti perjantain kohdalla punaista, niin minäpoika menin ja ostin lipun. Toki olin kuullut, että festivaaleilla esiintyvät David Guetta ja Skrillex, mutta en tietenkään katsonut, että tämä "konemusiikin tähtikaksikko" on samana päivänä Golf Wangin kanssa. Ja onhan siellä myös Cheek.

Minulla on nyt reilut neljä kuukautta aikaa unohtaa elitismi, tai hyväksyä kuolinpäiväkseni 17.8. Minä kun olen tottunut kreisibailaamaan muun kuin Onnela-kansan kanssa. Ne ei varmaan tanssi kuten Tyler ja Earl.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti